Hey,mooie foto's
ja; regenwoud de naam zegt het al, hé
hopelijk dat jullie in de volgende plaats het wat droger krijgen.
want met een klein zonnetje al, ziet het er toch allemaal wat vrolijker uit. gr; Léon en Marleen
Marianne sipers:
21 oktober 2015
Hoi luitjes , wat ein leuke foto's geniet mehr.Ich ben benuut noa de volgende foto's en t reisverschlaag .groetjes
ja; regenwoud de naam zegt het al, hé
hopelijk dat jullie in de volgende plaats het wat droger krijgen.
want met een klein zonnetje al, ziet het er toch allemaal wat vrolijker uit. gr; Léon en Marleen