Welkom op ons reisboek

29 september 2015 - Berg en Terblijt, Nederland

Hallo, welkom op ons reisboek van onze Australië reis. Het beoogt een beknopte indruk te geven van onze belevenissen, gedurende de twee maanden dat we op vakantie waren in dit prachtige land. Veel leesplezier toegewenst!

Els en Tjeu

"DOVE LAKE" CRADLE MOUNTAIN TASMANIA

1. Reislogger:
    29 augustus 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Saskia:
    Fijne vakantie!!!
  3. Nicole:
    29 september 2015
    Een veilige Reis, dat alles "smooth" mag lopen. Veel plezier en lekker genietten. Liefs uit oklahoma
  4. Rob en leonie:
    29 september 2015
    Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie verslag en foto's.
  5. Mario en Debbie:
    29 september 2015
    Heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur
    Geniet er lekker van!!
  6. Frits Fransen:
    29 september 2015
    Beste Els en Tjeu, wij wensen jullie een mooie en vooral
    avontuurlijke reis door Australië

Groeten Phil en Frots
  7. Corinne:
    30 september 2015
    G'day, veel spas down under, hopelijk niet te veel last van het leven "ondersteboven" ha,ha,
    geniet ervan, goed onthouden welke dag het is en in welke tijd zone.
    groetjes oet Aelse C en J.
  8. Marianne sipers:
    4 oktober 2015
    Veul plezeer en geneet groetjes oet aelse